// Be Mine Forever ♥
ownerr !

im EYQA . People look at me as sweet. I would never describe myself like that ^^.

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


<

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
ohh ! IM SORRY ;')
Friday, January 27, 2012 , 3:40 AM , 0 Comment[s]
Assalamualaikum ;)
Hoi Eyqa kau memang tak reti nak jaga perasaan orang kan ?  DAMN ! okay ZULFIQAR , im sorry dik . akak tak tahu kenapa sejak sejak akhir ni akak dah berubah sikit , kan ? sokay , nanti akak akan usaha supaya menjadi kembali normal seperti biasa yeah .manusia dalam sekelip mata je boleh berubah kan ? but jangan risau akak tetap sayang awak , and akak akan tetap sayang DIA juga . let you know , akak ada reason kenapa akak jadi macam ni kan ? first , akak nk awak sayang akak as AKAK je and second akak telalu memikirkan pasal DIA , awak tahu kan sapa ? sumpa akak sayang dia gila gila . understand ? sokay , akak rasa akak memang selfish kan ? -_- i try to change it .akak kuad touching actly ;/ OHSEMM kan .  awak tak berapa kenal akak sepenuhnya kan ? so , belajar lah mengenali diri akak and akak akan usaha untuk kenal diri awak juga . got it ? so , keep it .


#I don't know where I stand with you. And I don't know what I mean to you. All I know is every time I think of you, I want to be with you 
You are the only one who can make me smile even in my deepest sorrows ;')
I just can't imagine being me without you.

*ILOVEYOU ;')